Thursday, May 19, 2011

Barcelona 1714-2014

Aprofitant que s'acosta el tri centenari de l'onze de setembre he decidit posar mans a la obra per tenir enllestit un projecte que fa temps que em balla pel cap: El tercer setge de Barcelona durant la guerra de successió (si home, el de 1714). Val a dir que la feina feta pel grup de Vilafranca amb el seu projecte1714, els llibrets de despertaferro edicions i l'insuperable blog Defiant-principality m'ha acabat de decidir. Us en deixo els links per si no els coneixeu però crec que és difícil que no n'hagueu sentit a parlar.

http://what-if-catalonia.blogspot.com/

http://desperta-ferro-ed.blogspot.com/

Això si, ja fa uns dies que he tornat a les figures 1/72 i les d'Zvezda són massa bones. Així que aquesta serà l'escala escollida. Sempre queda allò de: no podràs fer els fusellers de muntanya, els dragons francesos o els granaders però ben mirat potser ja va sent hora d'iniciar-se en la massilla verda. Qui ho sap potser trec el dissenyador de miniatures que porto dins…

De moment he fet un càlcul aproximat de les miniatures i fent batallons de 10. Me'n vaig a més de 400! Tenint en compte que d'aquí a l'11 de setembre de 2014 queden 40 mesos toquen a més o menys un batalló cada mes. Tot plegat no sembla excessivament greu. Després de tot, cada capsa de russos té 43 figures i val uns 8€ així que amb menys de 100€ estan les miniatures comprades.

El meu problema és que tinc massa coses al cap i qui sap si el mes que ve no estaré pintant qualsevol campanya estranya. De moment el maig el tinc destinat a acabar un petit exèrcit francès en 1/72 per clavar una bona pallissa als russos del meu amic Francesc...

No comments:

Post a Comment